Promocje
Lupa Levenhuk Zeno 60 LED, 2,5/5x, 88/21 mm
Lupa Levenhuk Zeno 60 LED, 2,5/5x, 88/21 mm
40,99 zł 38,00 zł
szt.
Lupa Levenhuk Zeno 1000  LED, 2,5/5x, 88/21 mm
Lupa Levenhuk Zeno 1000 LED, 2,5/5x, 88/21 mm
98,00 zł 80,00 zł
szt.
KIVIK Podnóżek ze schowkiem, Dansbo czerwonoliliowy
KIVIK Podnóżek ze schowkiem, Dansbo czerwonoliliowy
599,00 zł 499,00 zł
szt.
Zraszacze wodne do ogrodu
Zraszacze wodne do ogrodu
55,00 zł 30,00 zł
szt.
Ozdoby 3D Ogród  36 elementów
Ozdoby 3D Ogród 36 elementów
34,00 zł 20,00 zł
GOKI Zegar - układanka edukacyjna
GOKI Zegar - układanka edukacyjna
55,00 zł 35,00 zł
szt.
GOKI Puzzle warstwowe - Misiowy dzień
GOKI Puzzle warstwowe - Misiowy dzień
32,00 zł 25,00 zł
szt.
Dekoracje naklejki 4 pory roku, drewno
Dekoracje naklejki 4 pory roku, drewno
29,50 zł 17,00 zł
szt.
GOKI Drewniana dekoracja mobilna BIEDRONKA
GOKI Drewniana dekoracja mobilna BIEDRONKA
45,00 zł 35,00 zł
szt.
GOKI Pstrykająca klikająca kaczka RETRO metal
GOKI Pstrykająca klikająca kaczka RETRO metal
8,00 zł 6,00 zł
szt.
Translator
 
Program lojalnościowy

1. Ogólne informacje o programie lojalnościowym Domfan.pl

Program lojalnościowy oferuje możliwość tańszego zakupu produktów za pomocą portalu Domfan.pl

2. Uczestnictwo

  • Uczestnikiem programu lojalnościowego są osoby zarejestrowane w serwisie www.Domfan.pl
  • W przypadku osób zarejestrowanych w serwisie www.Domfan.pl przed terminem 19 maja 2013 pod uwagę nie są brane zakupy dokonane w sklepie przed tym terminem.

3. Zasady naliczania punktów

  • Punkty są naliczane na podstawie wartości pieniężnej (PLN) zamówienia. W chwili złożenia zamówienia klient automatycznie uzyskuje liczbę punktów (oznaczoną statusem "oczekujące") obliczoną wg. następującego wzoru:

    X = wartość punktowa zamówienia, w którym 1 zł = 1 pkt (np. jeśli wartość zamówienia wynosi 150,00 zł = liczba punktów zdobytych w zamówieniu wynosi 150 pkt). Liczba X jest zaokrąglana do wartości całkowitych.

  • Punkty nie są naliczane od kosztu przesyłki zamówienia (przy wyborze przesyłki zamówienia na adres podany podczas rejestracji).
  • Punkty są reprezentowane jako liczby całkowite.

4. Przelicznik wartości zamówienia na punkt

Przelicznik wartości zamówienia na punkty jest wykorzystywany przy naliczaniu punktów (oznaczonych statusem oczekujące), jakie klient otrzymuje w momencie złożenia zamówienia. Zasada naliczania punktów według Przelicznika wartości zamówienia na punkt została omówiona w punkcie "Zasady naliczania punktów" tego regulaminu.

5. Typy / statusy punktów

Punkty Oczekujące - są to punkty automatycznie przyznawane w momencie złożenia zamówienia przez klienta. Punkty oczekujące, oczekują na weryfikację z naszej strony. Weryfikacja oznacza zmianę statusu punktów oczekujących na jeden spośród dwóch następnych statusów (zaliczone lub anulowane). Punkty oznaczone statusem oczekujące - nie są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego dla danego klienta.

Punkty Zaliczone - są to punkty zatwierdzone przez nas. Zmiana statusu punktów z oczekujących na zaliczone nastąpi w momencie, kiedy wiadomo, że dana transakcja (zakup) została sfinalizowana. Punkty oznaczone statusem zaliczone są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego dla danego klienta.

Punkty Anulowane - są to punkty, które nie przeszły pomyślnie weryfikacji i zostały anulowane w momencie nie dojścia do transakcji (np. brak wpłaty, nie odebranie produktów w określonym przez nas czasie). Punkty oznaczone statusem anulowane - nie są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego dla danego klienta.

Punkty Wykorzystane - są to punkty, które klient wykorzystał do zapłaty za zamówione produkty. Punkty wykorzystane są uwzględnione w saldzie punktów klienta automatycznie w momencie płatności punktami za zamówienie. Punkty oznaczone statusem wykorzystane są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego dla danego klienta.

6. Weryfikacja punktów

  • a) Poprzez weryfikację punktów rozumie się zmianę przez nas statusu punktów oczekujących przypisanych do konkretnej transakcji na jeden spośród statusów:
    • zaliczone (zaliczenie punktów),
    • anulowane (anulowanie punktów)
  • Zmiana statusu punktów z oczekujących na zaliczone lub anulowane jest nieodwracalna.
  • Czas weryfikacji punktów wynosi do 10 dni od daty złożenia zamówienia.
  • Punkty oczekujące zostają zaliczone, gdy:
    • wiadomo, że dana transakcja została sfinalizowana, czyli otrzymaliśmy zapłatę, a zamówiony towar został dostarczony lub odebrany osobiście przez klienta w określonym przez nas czasie wynoszącym do 20 dni od daty wysyłki.
    • Punkty oczekujące zostają anulowane, gdy:
  • nie doszło do transakcji (np. brak wpłaty, nie odebranie produktów w określonym przez nas czasie 20 dni od daty złożenia zamówienia).

Saldo punktów klienta

  • Saldo punktów klienta jest obliczane według następującego wzoru:

    Saldo punktów klienta = suma punktów zaliczonych - suma punktów wykorzystanych

  • Klient może wykorzystywać jedynie punkty określone jako Saldo punktów klienta.
  • Wraz z dokonaniem zakupu saldo punktów zmniejsza się o liczbę wykorzystanych punktów.
  • Saldo punktów jest wykorzystywane automatycznie przy składaniu kolejnego zamówienia w przypadku kliknięcia opcji - wykorzystaj saldo punktów.
  • Stosuje się następujące rabaty przy płatności za zamówienie:
    • 100 pkt = 1 proc. rabatu na zamówienie
    • 200 pkt = 2 proc. rabatu na zamówienie
    • 300 pkt = 3 proc. rabatu na zamówienie
    • 400 pkt = 4 proc. rabatu na zamówienie
    • 500 pkt = 5 proc. rabatu na zamówienie
    • 600 pkt = 6 proc. rabatu na zamówienie
    • 700 pkt = 7 proc. rabatu na zamówienie
    • 800 pkt = 8 proc. rabatu na zamówienie
    • 900 pkt = 9 proc. rabatu na zamówienie
    • 1000 pkt = 10 proc. rabatu na zamówienie
  • Przy zamówieniu zostanie wykorzystana liczba punktów z salda punktów wybrana przez użytkownika w trakcie dokonywania zamówienia pod warunkiem, że saldo punktów jest większe od ilości wykorzystywanych punktów.
  • Wybrany rabat nie podlega dalszej modyfikacji - nie może być już być zmieniony dla danego zamówienia.
  • Saldo punktów może być zmienione przez administratorów systemu w przypadku anulowania zamówienia.
  • Każdy zarejestrowany i zalogowany klient otrzymuje informacje o aktualnym stanie salda punktowego oraz możliwości rabatów.
  • Punkty są przeliczane wyłącznie na proc. rabatu przy kolejnych zamówieniach.
  • Maksymalny rabat na zamówienie nie może przekroczyć 10 proc.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl